Helgen som gått!!

Upptäckte att det var längesedan jag bloggade men denna sommar har mest bestått av jobb och när jag varit ledig har jag antingen inte haft tid eller ork att blogga. Denna vecka innehåller noll dagar jobb än så länge 😦 men jag har två saker inbokade. På onsdag ska jag träffa mamma, min syster och hennes två veckor gamla dotter :-D. Sen ska jag träffa två kompisar på torsdag kväll och vi ska hitta på något roligt innan Pamela ska flytta. Detta inlägg skulle dock handla om min helg och vad vi gjort.

Lördag: Tog vi det mest lugnt, hade en fundering på att åka in till Malmö festivalen men sen pallade vi inte. Vi hade även planer på att ta en längre utflykt på cykel men sen såg det inte ut som om det skulle bli fint väder när vi vaknade så Tonny satte sig och jobbade. På eftermiddagen blev det fint väder ändå så vi cyklade ner till havet och badade. Kvällen avslutades med film och popcorn!!

Söndag: I går vid ett var vi bjudna till Wilmers namngivning så timmarna innan gick till att göra oss i ordning till det. Det var en väldigt varm dag så hade det inte varit för kalaset hade det blivit stranden. Det blev ett trevligt kalas med kakbuffé och söte Wilmer var lika snäll som vanligt!! Efter namngivnings kalaset cyklade jag och Tonny hem där vi lagade middag och såg film.

Det här inlägget postades i Vad händer i helgen??. Bokmärk permalänken.

Kommentera

